Resultaat 1 - 10 (van 169)

Weergaveopties:

• Met korting naar het ATLAS Bekijk details

13 maart 2024

Koop je tickets aan de Theaterkassa van het ATLAS Theater en ontvang op vertoon van je Facet ledenpas € 2,50 korting op de volgende voorstellingen.

• Hulp bij bankzaken bij het bankinformatiepunt Bekijk details

12 maart 2024

Online je weg vinden, bankzaken via je computer regelen en veilig bankieren. Uit onderzoek van De Nederlandse Bank is gebleken dat zo’n 2,6 miljoen Nederlands niet volledig zelfstandig hun bankzaken digitaal kunnen regelen. Nederlandse banken bieden extra hulp en ondersteuning aan op dit gebied. Ook in Facet wordt aandacht besteed aan dit onderwerp.

• Samenwerking Facet en obs De Vlonder Bekijk details

7 maart 2024

Vanmorgen werd de samenwerkingsovereenkomst tussen obs De Vlonder uit de Rietlanden en Facet getekend door de leerlingenraad van De Vlonder, onder toeziend oog van de directeuren en de leescoördinator.

• Schrijfster Maren Stoffels op bezoek bij het Esdal College Bekijk details

28 februari 2024

Een schrijver in de klas is één van de leukste manieren om leerlingen met plezier aan het lezen te krijgen. Daarom was Maren Stoffels, auteur van succesvolle boeken voor jonge lezers, vandaag aanwezig bij het Esdal College in Klazienaveen, om te vertellen over het schrijverschap. Tijdens dit bezoek was ook mevrouw Gräper, Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, aanwezig.

• Samenwerking met Dokter Drenthe Bekijk details

16 februari 2024

Op donderdag 15 februari hebben Dokter Drenthe, Facet, Biblionet Drenthe, DNK en Bibliotheek Hoogeveen een intentieverklaring getekend om samen te werken. Het doel is een digitaal vaardiger en gezonder Drenthe. Mensen ondersteunen die vanwege onvoldoende basisvaardigheden niet (goed) aan de slag kunnen met de digitale mogelijkheden rond zorg en gezondheid.

• Nieuwe voorleescoördinatoren ontvangen certificaat uit handen van wethouder Dewy Leal Bekijk details

5 februari 2024

Afgelopen donderdag ontvingen de nieuwe voorleescoördinatoren vanuit de kinderopvang hun certificaat uit handen van wethouder Dewy Leal. Na het volgen van 3 trainingen en het schrijven van een voorleesplan, is het certificaat de kers op de taart!

• Hello Festival en Facet zoeken jonge DJ’s! Bekijk details

1 februari 2024

Hello festival en Facet zoeken jonge DJ’s voor project HEY DJ! ‘Project Hey DJ is een prachtige kans voor jonge Emmense DJ’s die er klaar voor zijn om zich door te ontwikkelen’ aldus Bibian Welbergen van Facet. Het projectis een samenwerking tussen Hello festival en Facet en biedt een bijzonder ontwikkelingstraject voor Emmense DJ’s.

• Expositie Mayon Middeljans Bekijk details

31 januari 2024

Expositie Mayon Middeljans - In maart exposeert illustrator Mayon Middeljans uit Emmen een deel van haar werk in Facet Emmen centrum.

• Facet en SeniorWeb gaan samenwerken Bekijk details

9 januari 2024

Facet en SeniorWeb Zuid-Oost Drenthe zijn per 1 januari 2024 een samenwerkingsverband aangegaan. Seniorweb biedt, naast de locaties in de Holtingerhof in Bargeres en de Noorderbreedte in Klazienaveen, nu ook computercursussen en digitale ondersteuning aan bij Facet in het centrum van Emmen.

• Hilde Trip wint Cultuurprijs 2023 Bekijk details

5 januari 2024

Beeldend kunstenaar Hilde Trip is de winnaar van de Cultuurprijs 2023. Vrijdag 5 januari nam zij, tijdens het nieuwjaarsfeest van de gemeente Emmen, de prijs in ontvangst.

Paginanavigatie