Resultaat 11 - 20 (van 174)

Weergaveopties:

• Nieuwe voorleescoördinatoren ontvangen certificaat uit handen van wethouder Dewy Leal Bekijk details

5 februari 2024

Afgelopen donderdag ontvingen de nieuwe voorleescoördinatoren vanuit de kinderopvang hun certificaat uit handen van wethouder Dewy Leal. Na het volgen van 3 trainingen en het schrijven van een voorleesplan, is het certificaat de kers op de taart!

• Hello Festival en Facet zoeken jonge DJ’s! Bekijk details

1 februari 2024

Hello festival en Facet zoeken jonge DJ’s voor project HEY DJ! ‘Project Hey DJ is een prachtige kans voor jonge Emmense DJ’s die er klaar voor zijn om zich door te ontwikkelen’ aldus Bibian Welbergen van Facet. Het projectis een samenwerking tussen Hello festival en Facet en biedt een bijzonder ontwikkelingstraject voor Emmense DJ’s.

• Expositie Mayon Middeljans Bekijk details

31 januari 2024

Expositie Mayon Middeljans - In maart exposeert illustrator Mayon Middeljans uit Emmen een deel van haar werk in Facet Emmen centrum.

• Facet en SeniorWeb gaan samenwerken Bekijk details

9 januari 2024

Facet en SeniorWeb Zuid-Oost Drenthe zijn per 1 januari 2024 een samenwerkingsverband aangegaan. Seniorweb biedt, naast de locaties in de Holtingerhof in Bargeres en de Noorderbreedte in Klazienaveen, nu ook computercursussen en digitale ondersteuning aan bij Facet in het centrum van Emmen.

• Hilde Trip wint Cultuurprijs 2023 Bekijk details

5 januari 2024

Beeldend kunstenaar Hilde Trip is de winnaar van de Cultuurprijs 2023. Vrijdag 5 januari nam zij, tijdens het nieuwjaarsfeest van de gemeente Emmen, de prijs in ontvangst.

• Gluren bij de Buren, ook bij Facet! Bekijk details

2 januari 2024

Gluren bij de Buren is een landelijk huiskamerfestival dat jaarlijks wordt georganiseerd. Op deze dag worden tientallen huiskamers omgetoverd tot podia. Facet is deze middag de huiskamer voor twee acts!

• Workshop ChatGPT Bekijk details

19 december 2023

Facet Klazienaveen had de primeur met een workshop over ChatGPT. ChatGPT is een chatbot die van kunstmatige intelligentie gebruik maakt om complexe antwoorden te geven op elke open vraag. Je kunt ook opeenvolgende vragen stellen.

• Tarieven 2024 Bekijk details

18 december 2023

De prijzen van sommige abonnementen gaan omhoog in 2024. Bekijk hier wat er voor jou verandert.

• Expositie Jeannine Indeweij Gerlings Bekijk details

12 december 2023

In januari exposeert kunstenares Jeannine Indeweij-Gerlings uit Weerdinge een deel van de door haar gemaakte beeldencollectie in Facet Emmen centrum.

• Geen printer? Geen probleem bij Facet! Bekijk details

12 december 2023

Wil je iets printen maar heb je geen printer? Bij Facet Emmen centrum is het mogelijk om te printen vanaf een eigen telefoon, tablet, laptop of een computer thuis.

Paginanavigatie