Resultaat 51 - 60 (van 169)

Weergaveopties:

• Emmen Danst! Bekijk details

8 mei 2023

Emmen Danst! met 9 Dansscholen uit Emmen.

• Expositie: Every picture tells a story Bekijk details

1 mei 2023

In mei is de expositie 'Every picture tells a story' van Emmenaar Fokke Wester te bewonderen in Facet Emmen centrum.

• Expositie Boekbindclub Emmen Bekijk details

24 april 2023

Vanaf 20 april exposeert de boekbindclub in Facet. Deze groep bestaat al een heel aantal jaar en wordt gefaciliteerd door Het Gilde Emmen.

• Facet ondersteunt Urban muziekscene in Emmen Bekijk details

17 april 2023

‘Wat gaaf! Dit moeten we vaker doen’, verzucht een van de muzikanten na afloop van de Urban Kick off Emmen. Donderdagavond 12 april vond deze plaats bij Facet Emmen centrum.

• Expositie Golbang Khorasani Bekijk details

3 april 2023

In april is in Facet Emmen centrum een exposite van Golbang Khorasani te bewonderen. Golbang is dichter, schrijver, kalligraaf en wetenschapper van Perzische afkomst en woont sinds 1987 met zijn gezin in Nederland

• Pheline Smit wint Emmense voorleeswedstrijd! Bekijk details

24 maart 2023

Pheline Smit van basisschool de Bascule uit Nieuw-Amsterdam heeft vanmiddag de Emmense voorleeswedstrijd gewonnen. Deze wedstrijd vond plaats in het Rensentheater. Het betrof hier de finale van De Nationale Voorleeswedstrijd. De winnaar zal binnenkort Emmen vertegenwoordigen in de provinciale finale.

• Speel mee in Schubert.nu Bekijk details

23 maart 2023

#GoClassic en Garage TDI Jeugdtheater Drenthe zoeken gedreven jonge muzikanten voor een bijzondere muziektheaterproductie op locatie. Uitgangspunt voor deze productie is de compositie Die schöne Müllerin van de wereldberoemde componist Franz Schubert.

• Activiteiten in het kader van 4 en 5 mei in de Grote Kerk in Emmen Bekijk details

14 maart 2023

In aanloop naar 4 en 5 mei organiseren Facet en Inspiratieplein Grote Kerk twee bijeenkomsten in de Grote Kerk in Emmen.

• Landelijk Noodfonds Energie: aanvragen kan t/m 30 april Bekijk details

14 maart 2023

Huishoudens met een inkomen tot 200% van het sociaal minimum en een hoge energierekening kunnen steun aanvragen bij het Landelijk Noodfonds Energie. Het noodfonds kan dan een deel van de energierekening van oktober 2022 t/m maart 2023 betalen. Aanvragen is mogelijk t/m 30 april. Inwoners van de gemeente Emmen kunnen hulp krijgen bij het aanvragen.

• Het IDO, wat is dat eigenlijk? Bekijk details

7 maart 2023

Het internet is niet meer weg te denken uit onze samenleving. Je kunt er je nieuwe trui bestellen, je treinkaartje kopen en op Facebook berichtjes van vrienden lezen. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig. Voor hen is er het IDO dat staat voor Informatiepunt Digitale Overheid.

Paginanavigatie