Bibliotheken tijdelijk gesloten

Gepubliceerd op: 4 november 2020 12:53

Als gevolg van de tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown zijn de bibliotheken en servicepunten vanaf donderdag 5 november 2 weken gesloten

Wat betekent dit voor leden van de bibliotheek?

• De bibliotheken en servicepunten zijn gesloten.
  • Inleveren van materialen is mogelijk via de brievenbus of inleverbus.
  • Afhalen is vanaf 9 november mogelijk, zie kopje Afhaalservice.
  • De inleverdata worden automatisch verlengd tot de bibliotheken weer open zijn.
  • Reserveren van materialen blijft mogelijk.
  • Alle activiteiten in deze periode zijn geannuleerd.
  • Natuurlijk kun je wel gebruik blijven maken van onze digitale diensten zoals e-books, luisterboeken en online cursussen.

Naar de online Bibliotheek

Afhaalservice

Maandag 9 november start de afhaalservice in de bibliotheken van Emmen centrum, Klazienaveen en Emmer-Compascuum. In Nieuw-Amsterdam is dit niet mogelijk vanwege de verhuizing naar een ander pand.

De gewenste materialen kunnen door leden aangevraagd worden via de catalogus. op de website. Op het moment dat de reserveringen klaar staan, wordt er telefonisch contact opgenomen en wordt er een afspraak gemaakt wanneer de gereserveerde materialen gehaald kunnen worden. Dit afhalen gebeurt volledig contactloos; de richtlijnen van de RIVM worden strikt nageleefd.

Naar de collectie

Bereikbaarheid Klantenservice

Voor vragen blijft de klantenservice van de bibliotheken telefonisch of per mail bereikbaar.

Naar de klantenservice