Haal boekgeschenk op tijdens Nederland Leest in de bibliotheek

Gepubliceerd op: 26 oktober 2021 10:18

Kom naar de Bibliotheek Emmen tijdens Nederland Leest en krijg het boek De wandelaar van Adriaan van Dis van ons cadeau! In dit boek krijgt een Nederlander in Parijs bij een brand een hond in zijn schoot geworpen. Een hond die een andere wereld voor hem opent: die van vluchtelingen, illegalen en zwervers. Het verandert Parijs, het verandert de man: hij wil helpen, goed doen. Maar alles wat hij doet pakt anders uit. Je kunt dit boek de hele maand november gratis ophalen in de bibliotheek.

Eén boek, duizend gesprekken

Een goed boek brengt gesprekken op gang en verbindt lezers met elkaar. Daarom organiseren we tijdens Nederland Leest verschillende activiteiten voor onze leden en bezoekers waarbij ontmoeting en gesprek centraal staan. Nederland Leest staat dit jaar in het teken van reizen en je kunt je aanmelden voor activiteiten rond dit thema. Ga in gesprek met andere lezers over het boek dat je cadeau krijgt of over een ander boek dat gekoppeld is aan het thema reizen. Verleg je grenzen met boeken en vergroot je wereld met nieuwe ervaringen en verhalen!

Campagne Nederland Leest

Nederland Leest is een jaarlijkse bibliotheekcampagne van stichting CPNB die het lezen van boeken bevordert met steeds een ander thema. In het hele land worden er in de maand november activiteiten georganiseerd voor Nederland Leest om lezers met elkaar te verbinden. Meld je hier aan voor onze activiteit van de Bibliotheek Emmen.

Lees meer over Nederland Leest 2021