Mis nooit meer een update van Facet!

Gepubliceerd op: 7 mei 2024 10:44

Mis nooit meer een update van Facet! Laat je e-mailadres achter bij de balie of pas het aan via de app of de website van Facet. Geen zorgen: we sturen je alleen informatie waar je echt iets aan hebt.

Is jouw e-mailadres nog up-to-date? Dat kun je makkelijk checken: log even in bij Mijn Bibliotheek, ga naar Mijn Gegevens en controleer of je gegevens nog kloppen. Dit kun je ook doen via de Bibliotheek Wise app. Je kunt natuurlijk ook gewoon langskomen bij de balie in jouw vestiging van Facet!

Als jouw mailadres goed in ons systeem staat, mis jij nooit meer belangrijke updates van Facet. Goed om te weten: we sturen je alleen informatie waar je echt iets aan hebt. Denk bijvoorbeeld aan een seintje dat jouw gereserveerde boek voor je klaarligt. Je krijgt nooit ongevraagde reclame.

Bij vragen kun je contact opnemen met onze Klantenservice via onze website of per telefoon: (0591) 681444.