Met korting naar het ATLAS

Gepubliceerd op: 13 maart 2024 08:00

Koop je tickets aan de Theaterkassa van het ATLAS Theater en ontvang op vertoon van je Facet ledenpas € 2,50 korting op de volgende voorstellingen.

Disney’s Winnie de Poeh

Diep in het Honderd Bunderbos staat een nieuw avontuur te beginnen, wanneer de Oostwind en de Westwind draaien. Het wordt een drukke dag voor Winnie de Poeh, als hij op zoek naar honing uiteindelijk zelfs een boom in moet duiken! Gelukkig zijn al zijn vriendjes er om te helpen, Knorretje, Iejoor, Kanga, Roe, Konijn, Uil en oh, Teigetje ook!

De voorstelling van Winnie de Poeh (1 t/m 99 jaar) is op maandag 1 april in het ATLAS Theater te zien. Koop je tickets aan de Theaterkassa en ontvang op vertoon van je Facet ledenpas (voorheen bieb-pas) € 2,50 korting. Zie www.atlastheater.nl voor meer informatie.

Na de voorstelling wordt het feest compleet tijdens de Kids Afterparty!

Mees Kees Op Kamp De Musical

Omdat het een leerzame werkweek moet worden krijgt Mees Kees een goed dichtgetimmerd werkplan mee. Maar Mees Kees zou Mees Kees niet zijn als hij zelfs van dit werkplan een geweldig kamp weet te maken! Zwemmen is immers ook werken. En een zeester zie je toch het beste ìn de zee. En zo geeft Mees Kees altijd weer zijn eigen draai aan alles wat op zijn pad komt.

De voorstelling ‘Mees Kees Op Kamp De Musical’ (8 t/m 12 jaar) is op zondag 7 april in het ATLAS Theater te zien. Koop je tickets aan de Theaterkassa en ontvang op vertoon van je Facet ledenpas (voorheen bieb-pas) € 2,50 korting. Zie www.atlastheater.nl voor meer informatie.

Na de voorstelling wordt het feest compleet tijdens de Kids Afterparty!

Je Anne. Gebaseerd op het Dagboek van Anne Frank

‘Je Anne’ vertelt wat zich afspeelde in het Achterhuis. De vele moeilijke momenten, de spanning en onzekerheden, maar ook de onderlinge warmte en momentjes van hoop worden belicht. Centraal staan het persoonlijke verhaal van Anne en de dagboeken waarin ze dit neerschreef. Ze geven een intiem kijkje in de gevoelens, ontwikkelingen en (on)zekerheden van het jonge meisje dat ondanks alles altijd optimistisch wist te blijven. De verhalen in haar dagboeken ondertekende ze steevast met ‘Je Anne’.

De voorstelling ‘Je Anne’ is op zaterdag 6 april in het ATLAS Theater te zien. Koop je tickets aan de Theaterkassa en ontvang op vertoon van je Facet ledenpas (voorheen bieb-pas) € 2,50 korting. Zie www.atlastheater.nl voor meer informatie.

HERMAN. Een tragikomedie over een laatbloeier: ontroerend en hilarisch tegelijk

Het stuk vertelt het coming of age verhaal van een midden vijftiger, gebaseerd op het gelijknamige boek van Marc van Bree. Als getrouwde vader van twee volwassen kinderen leidt hij een rimpelloos leven totdat Annelies (Eva Van der Gucht), zijn nogal sturende vrouw, hem verlaat en hij zichzelf moet zien te redden. Wie is Herman zonder haar? En hoe struikelt hij door het leven als onwennige vader én als zoon van een moeder die langzaam de grip op de werkelijkheid verliest? Herman is een volledig nieuw verhaal, gespeeld in een uitdagende, prikkelende vorm.

De niet succesvolle man, de underdog, staat centraal. Een tragikomedie over menselijke verhoudingen die voor iedereen herkenbaar zijn. Het stuk wordt gespeeld door o.a. topacteurs Stefan de Walle en Eva Van der Gucht, die meerdere rollen neer zal zetten. Niet alleen speelt ze de vrouw van Herman, maar ook zijn dochter, minnares en therapeut. Zij worden bijgestaan door Abe Dijkman en Jurriaan Bruinier.

De voorstelling ‘Herman’ is op vrijdag 19 april in het ATLAS Theater te zien. Koop je tickets aan de Theaterkassa en ontvang op vertoon van je Facet ledenpas (voorheen bieb-pas) € 2,50 korting. Zie www.atlastheater.nl voor meer informatie.