Resultaat 161 - 170 (van 177)

Weergaveopties:

• Foto expositie tweedejaars Esdal College Klazienaveen Bekijk details

17 november 2020

Van maandag 23 november t/m 4 december 2020 kunnen belangstellenden in de bibliotheek van Klazienaveen een kijkje nemen bij een foto-expositie van leerlingen van het Esdal College Klazienaveen.

• Bibliotheken tijdelijk gesloten Bekijk details

4 november 2020

Als gevolg van de tijdelijke verzwaring van de gedeeltelijke lockdown zijn de bibliotheken en servicepunten vanaf donderdag 5 november 2 weken gesloten

• Wie wint de Cultuurprijs Emmen 2020? Bekijk details

28 oktober 2020

De gemeente Emmen reikt op zaterdag 2 januari 2021 de Cultuurprijs Emmen uit. Inwoners van de gemeente Emmen kunnen personen voor deze prijs aandragen. Dit kan tot 7 november via de website van Bibliotheek Emmen.

• Bibliotheken in gemeente Emmen open Bekijk details

16 oktober 2020

De Bibliotheken in de gemeente Emmen zijn ook in deze woelige Coronatijd gewoon open. Dat houdt in dat de het naast de uitlening van materialen ook nog mogelijk is de Bibliotheek te gebruiken als werkplek en de meeste activiteiten nog gewoon doorgang vinden. Wel wordt u gevraagd zich aan de voorgeschreven regels te houden.

• Pop up Emmen geeft Energie Bekijk details

9 oktober 2020

Alle Emmenaren kunnen vanaf vrijdag 9 oktober 2020 in de pop up Emmen geeft Energie terecht met al hun vragen over het besparen van energie. Dit eerste informatiepunt is geopend in de Bibliotheek in het centrum van Emmen.

• Bedtime Stories komt eraan! Bekijk details

7 oktober 2020

De snijdende wind slaat de regen tegen het raam. De dagen worden korter, de nachten worden langer. Kruip onder de wol, trek je pyjama aan en zet je slaapmuts op want met Bedtime Stories slaapwandelen wij de donkerdagen in.

• Bibliotheek Emmen weer open op zondag Bekijk details

28 september 2020

Vanaf zondag 4 oktober is de bibliotheek aan het Noorderplein weer op zondag open van 13:00 tot 16:00 uur.

• App-tour in de Bibliotheek Emmen! Bekijk details

22 september 2020

Bibliotheekleden hebben naast de mooie boekencollectie in de Bibliotheek ook toegang tot duizenden e-books en luisterboeken in de online Bibliotheek. Sinds kort kun je e-books en luisterboeken makkelijk lenen, lezen en luisteren in één nieuwe app.

• De Bibliotheek Emmen opent servicepunt in Nieuw-Weerdinge Bekijk details

9 september 2020

Het dorp Nieuw-Weerdinge kan zich verheugen op een nieuwe service van de Bibliotheek Emmen: een vaste plek om boeken te lenen bij het Bibliotheek Servicepunt Nieuw-Weerdinge.

• Nieuwe app voor e-books en luisterboeken van de Bibliotheek Bekijk details

6 september 2020

Bibliotheekleden hebben naast de mooie boekencollectie in de Bibliotheek ook toegang tot duizenden e-books en luisterboeken in de online Bibliotheek. Sinds kort kunnen zij e-books en luisterboeken makkelijk lenen, lezen en luisteren in één nieuwe app. Om de nieuwe app onder begeleiding te ontdekken kunnen mensen, lid of geen lid van de Bibliotheek, op vrijdag 2 oktober vanaf 10.00 uur naar de Bibliotheek Emmen komen.

Paginanavigatie